FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Skrypty Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Klejo14



Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:03, 20 Sie 2011 Powrót do góry

dzięki ; >


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wedrowiec
Administrator


Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:16, 20 Sie 2011 Powrót do góry

ten skrypt zostal wygenerowany przez owy program, z drobna modyfikacja. w sumie skrypt wystarczyl by taki
Kod:
void main()
{
string sOpis =GetDescription(OBJECT_SELF);
ActionSpeakString(sOpis);
}

generator zawsze dodaje do skryptu sprawdzenie czy aktywator zdarzenia jest graczem
robi to ta linijka:
Kod:
if (!GetIsPC(oPC)) return;

plus zmienna
Kod:
object oPC = GetLastUsedBy();

funkcja ta dodawana jest by skrypty nie były uruchamiane przez NPC lub przeciwnikow, nieraz jest to istotne. W tym przypadku nie, bo nikt poza graczem nie kliknie na przedmiot, wiec warunek można wyrzucic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Klejo14



Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:10, 22 Sie 2011 Powrót do góry

Przepraszam Wędrowcze nie bardzo umiem się tym posługiwać. Stworzyłbyś mi skrypt, żeby drzwi zaraz po otworzeniu się zamykały same i w dodatku na klucz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wedrowiec
Administrator


Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:59, 23 Sie 2011 Powrót do góry

drzwi sie zamkna i zaklucza
void main()
{

object oPC = GetLastUsedBy();

if (!GetIsPC(oPC)) return;

DelayCommand(X.0, ActionCloseDoor(OBJECT_SELF));

SetLocked(OBJECT_SELF, TRUE);

}
gdzie X to czas po jakim maja sie dzwi zamknac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Klejo14



Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:07, 23 Sie 2011 Powrót do góry

Dziękuję. Skrypt oczywiście wkleić w OnHeartbeat czy OnOpen?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wedrowiec
Administrator


Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:17, 23 Sie 2011 Powrót do góry

w OnOpen


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dkinvokery



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z świata Lineage ][

PostWysłany: Śro 20:28, 24 Sie 2011 Powrót do góry

możesz mi wędrowcze podać skrypt który uleprza przedmioty w kuźni? (kąkretnie ten który zwiękrza obrażena od rzywiołu, obojętnie który bo one chyba działają na tej samej zasadzie (generowanie nowego przedmiotu Razz))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wedrowiec
Administrator


Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:12, 24 Sie 2011 Powrót do góry

kuznia jest gotowcem, to nie moje skrypty, ktore tylko pobierznie przeswietlalem. jest to dosyc ciekawa lecz skomplikowana maszyneria. i nie działa to tak że na koniec jest tworzona nowa bron z nowym parametrem. to jest tak ze odpowiadajac na poszczegolne pytania kowala (co dodac, ile jakiego typu), ustala sie pewne zmienne, ktore na koniec daja odpowiedni efekt. Jeden skrypt nic nie robi trzeba miec wszystkie. swoja droga ze moge ci napisac skrypt ktory bedzie dodawal co tam chciales, ale nie bedzie mial nic wspolnego z kuznia. no i narazie nie mam czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dkinvokery



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z świata Lineage ][

PostWysłany: Śro 21:30, 24 Sie 2011 Powrót do góry

a możesz mi podać skrypt twożący nowy przedmiot? powiedzmy specjalna właściwość przedmiotu który po użyciu twoży miksture


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dkinvokery dnia Śro 21:38, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin